dinsdag 20 juli 2010

Dol op Kimmidoll

Kimmidolls zijn Aziatische gelukspoppetjes. Even geleden kreeg ik Kimmidoll Kazuna van een vriendin. En sinds gisteren heeft Kazuna er een zus bij. Yoshi. Yoshi heb ik gekregen van een andere vriendin. Dank je wel meiden!
Deze Aziatische lucky dolls zijn niet alleen funky, maar brengen ook een mooie boodschap. Kazuna staat voor True Friend. Door anderen te waarderen en te omarmen zoals ze zijn en door de uniekheid in ieder persoon te zien, breng je een vleugje vrijheid in iemand zijn leven. En Yoshi staat voor Good Luck. Door de blessings en kansen in iedere situatie te zien, vind je de sleutel naar voorspoed. Kazuna reist al een tijdje mee aan mijn sleutelbos. Yoshi staat thuis naast mijn Maneki Neko (lucky cat). Lucky me! And I will count my blessings and honour my true friends.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten