zaterdag 3 juli 2010

Even binnenlopen voor een bakkie

Door torenhoge telefoonrekeningen, zeiden mijn vriendinnetje uit Utrecht en ik regelmatig tegen elkaar "Het zou zo leuk zijn als we gewoon bij elkaar binnen konden lopen voor een bakkie". Dus ben ik gestart met mijn Rotterdam campagne om haar te overtuigen hoe leuk het is om hier te wonen. Maar uiteindelijk is het niet mijn campagne maar de liefde die haar naar Rotterdam heeft gebracht. Haar liefde (en tevens vriend en oud collega van ons) woont in Rotterdam en ze gaan samenwonen. In Rotterdam. Sterker nog, in dezelfde straat. Sterker nog, we worden (met 1 huis ertussen) buren. Dus naast vriendin, wordt ze nu ook buurvrouw. Hoe bijzonder en geweldig is dat! Ze hebben inmiddels de sleutel van hun nieuwe huis. De champagne is ontkurkt. Het eerste behang is van de muur. Lieve nieuwe buurvrienden, ik wens jullie ontzettend veel geluk! En uiteraard heb ik mijn telefoonrekening drastisch verlaagd. Opdat we maar regelmatig 'even binnen lopen voor een bakkie'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten