vrijdag 11 juni 2010

Parcours voor wandelbellers

Zit je met meerdere collega's in een kamer en heb je een collega die altijd onrustig rond gaat lopen in de kamer als hij of zij aan het bellen is? Wil je zorgen dat die collega weer gaat zitten tijdens het bellen? Zet een parcours uit! Zet een stoel neer in de looprichting van je collega met een rotonde verkeersbord bij een draaistoel. Oftewel 'keer om'. Niet gelukt doordat hij of zij zo geconcentreerd aan het wandelbellen is en het teken volledig over het hoofd heeft gezien? Blokkeer dan gewoon drastisch de weg met een tweede stoel met STOP bord! Ik was die wandelbeller. En dit parcours was voor mij neergezet. Ik heb er erg om moeten lachen. En iedere keer dat ik weer neig tot wandelbellen, zie ik de verkeerstekens en keer ik weer rustig bellend terug naar mijn plek. Een lach en succes verzekerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten