vrijdag 10 december 2010

This page cannot longer be displayed

Tillie Town is een blog waar ik tijdelijk met veel plezier af en toe een berichtje op heb gepost. Maar ik merkte dat schrijven naast mijn fulltime baan en wat prive projecten toch echt tijd vergt. En tijd is mijn grootste vijand. Ook voelde ik regelmatig de urge om iets meer spicy mijn mening/verhaal te delen. Maar het schrijven dat Crocs niet aan mij besteed zijn, vond ik al heel spannend ten opzichte van fanatieke Crocs dragers. Dus kloten heb ik niet.

Dus dan luidt de conclusie dat het leuk was om af en toe in de vorm van een dagboek (ik bedoel 'af en toe' boek) eens een berichtje van me af te schrijven. Maar dat het tijd is om hiermee te stoppen.

Enfin; ik blijf fotograferen (www.tessphotography.carbonmade.com). Ik blijf schrijven op Tillie Tip (www.tillietip.nl). En ik blijf op weg naar Fierceness. En ja, die weg is nog lang! ;)

Dank aan de 14 zichtbare en een handjevol onzichtbare volgers die Tillie Town een tijdje hebben gevolgd. Super!

Tillie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten