dinsdag 5 oktober 2010

Fierce voortgang

Even minnen en plussen. Eten - Ik voel me JoJo met de banjo want ik switch tussen chocola en shakes. Rust - Tijd is en blijft mijn grootste vijand. Mijn agenda puilt werkelijk uit van de (vooral leuke) afspraken. Maar ik loop ook hard achter de feiten aan. Iets met kop en romp en kip en kop. Fashion - Mam met fashion inzicht heeft me meegenomen naar een top boetiekje in Den Bosch en ik heb wel weer een te gekke outift in de kast! De rest van mijn kleding in de kast steekt hier alleen wel wat schril tegen af. Gezondheid - Pas geleden goed ziek geweest, maar met de goede zorgen van mijn vent was ik er weer snel boven op. En om dit vast te houden, wordt het nu echt tijd om naar bed te gaan!
Intussen neem ik nog maar eens een voorbeeld aan mijn fierce vriendinnetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten